Functieomschrijving
Wil jij het makkelijker maken voor bedrijven om hun medewerkers te helpen leren? Als Customer Service Specialist Help jij leren en ontwikkelen toegankelijk te houden.
Als Customer Service Specialist help jij HR managers (en andere L&D verantwoordelijken) van onze klanten om het meeste uit hun Studytube platform te halen. Dankzij jouw nauwe samenwerking met het Customer Success Team en het Platform Service team komen vragen en problemen direct bij jou terecht en heb je de kennis in huis om deze snel en kundig voor hen op te lossen. Dit doe je door samen te werken met andere teams binnen Studytube, zoals: het implementatie team, product owners en onze marketing en sales teams. Daarnaast assisteer je bij het verbeteren van onze dienstverlening, klanttevredenheid en communicatie.
Wat je gaat doen
Jij bent onze platform expert en eerste aanspreekpunt voor vragen van onze Enterprise klanten, bestaande uit onder andere: T-Mobile, RTL, Achmea, BAM, NS en Vattenfall. Je werkt nauw samen met de Customer Success Manager van deze klanten en bent onderdeel van de overleggen;
Je werkt aan verschillende projecten om de ervaring van gebruikers te verbeteren en de processen te stroomlijnen;
Je helpt de gebruiker bij het vinden van hun weg op het platform door verbeteringen te vinden en dit toe te passen op de customer journey;
Je informeert de klant over de status en realisatie van verbeteringen;
Jij weet complexe vragen te beantwoorden door jouw nauwe samenwerking met het customer success team
Je denkt mee in het verbeteren van de dienstverlening om de klanttevredenheid naar een hoger niveau te tillen.
Vereisten
Jij hebt:
Ervaring in een klant- en service gerichte rol;
Een bachelor diploma;
Affiniteit met HR en/of L&D vraagstukken
Beheersing van de Nederlands (vloeiend) en Engelse taal (goed);
Affiniteit met het oplossen van relatief complexe vraagstukken;
Een flexibele, proactieve en positieve instelling.
Wat we jou bieden
Wij geloven in de constante ontwikkeling van onze collega's. Daarom bieden we je je eigen Studytube Academy, die je kunt gebruiken om de beste versie van jezelf te worden. Daar kun je zoveel online cursussen volgen als je wilt, om je hard- en soft skills te ontwikkelen. Naast het leren en mentorship van specialisten in het team, maken wij ook gebruik van een Customer Success (CS) platform, waarbij CS specifieke skills kunnen worden aangeleerd dan wel verbeterd. Daarnaast organiseren we maandelijks een in-company training op het gebied van belangrijke vaardigheden. Ontworpen om jou te helpen je beste leven te leiden. Dit alles terwijl je werkt vanuit ons gloednieuwe kantoor (met Studytube Gym!), met uitzicht op het IJ. Naast: een inspirerende werkomgeving, flexibiliteit & vrijheid, een geweldig team van collega's en een marktconform salaris.
Interesse? Solliciteer direct!
Over Studytube
Studytube wil professionele ontwikkeling zo toegankelijk, makkelijk, leuk en succesvol mogelijk maken. Wij vinden het essentieel dat bedrijven investeren in de ontwikkeling van medewerkers. Nu meer dan ooit. Daarom bieden wij een alles-in-één leerplatform dat medewerkers inspireert om te groeien, en niet zonder succes. Ons klantenportfolio bestaat uit meer dan 300 klanten in diverse branches van 200 tot 30.000 werknemers. Organisaties als Bol.com, ASR, CZ, Manpower, VolkerWessels en Ajax inspireren hun medewerkers al met ons platform. Samen met 200+ diverse en gepassioneerde collega's richten wij ons op het creëren van de best mogelijke leerervaring voor onze klanten. Ons doel? Europa's nummer 1 platform voor professionele ontwikkeling worden.
Heb je vragen over deze of een andere vacature, stuur ze dan naar jobs@studytube.nl
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!