Customer Success Manager
- Hybrid
- Amsterdam, Noord-Holland, Netherlands
- Operations
Job description
Wil jij impact maken op de (L&D-) doelen van bedrijven en een sleutelrol spelen in het vormgeven van de toekomst van Leren & Ontwikkelen? Wij zoeken we een Customer Success Manager die niet alleen onze klanten begeleidt, maar ook hun L&D-doelen helpt realiseren.
Wat je gaat doen
Als Customer Success Manager bij Studytube heb je de unieke kans om de groei en ontwikkeling van bedrijven te stimuleren. Met jouw inzet maak je een meetbare impact op de L&D-doelstellingen van onze klanten. Jouw missie is om onze mid-market klanten (rond de 250-1000 medewerkers)– van innovatieve start-ups tot toonaangevende organisaties zoals Rockstars IT, Gro-Up, Ajax – te begeleiden naar een hoger niveau van Leren en Ontwikkelen. Je bent verantwoordelijk voor de adoptie en het succes van ons platform bij onze klanten. Dit doe je door samen te werken met andere teams binnen Studytube, zoals: het implementatie team, de service agents, product owners en onze marketing en sales teams.
Binnen Studytube ben jij de voice of the customer en weet jij hun drijfveren, wensen en uitdagingen goed te vertalen. Soms kun je, met jouw begrip, je klanten op eenvoudige wijze inspireren om hun interne (adoptie) processen te verbeteren.
Door met jouw klanten doelstellingen te formuleren en hen te begeleiden bij het opstellen van actieplannen, help je jouw klanten hun doelen op het gebied van L&D te behalen. Je richt je hierbij ook op interne kwalificaties, en speelt in op resultaten op basis van gebruik, tevredenheid, gerealiseerde business waarde, de gezondheid van de klanten. Je stimuleert hierbij de uitbreiding van bestaande-business, in samenwerking met onze accountmanagers.
Job requirements
Wie ben jij
3 - 5 jaar ervaring binnen Customer Success, Sales, (technische) accountbeheer of Consultancy (in SaaS omgeving)
Ervaring als de klantgerichte leider die verantwoordelijk is voor het beheer van een eigen portfolio.
Bewezen effectiviteit in complexe digitale transformatieprojecten
Affiniteit met HR en/of L&D vraagstukken
Commerciele instelling, en affiniteit met procesverbeteringen en data-analyse
Uitstekende beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal
Wat we jou bieden
Wij geloven in de constante ontwikkeling van onze collega's. Daarom bieden we je je eigen Studytube Academy, die je kunt gebruiken om de beste versie van jezelf te worden. Daar kun je zoveel online cursussen volgen als je wilt, om je hard- en soft skills te ontwikkelen. Naast het leren en mentorship van specialisten in het team, maken wij ook gebruik van een Customer Success (CS) platform, waarbij CS specifieke skills kunnen worden aangeleerd dan wel verbeterd. Daarnaast organiseren we maandelijks een in-company training op het gebied van belangrijke vaardigheden. Ontworpen om jou te helpen je beste leven te leiden. Dit alles terwijl je werkt vanuit ons gloednieuwe kantoor (met Studytube Gym!), met uitzicht op het IJ. Naast: een inspirerende werkomgeving, flexibiliteit & vrijheid, een geweldig team van collega's en een marktconform salaris.
Interesse? Solliciteer direct!
Over Studytube
Studytube wil professionele ontwikkeling zo toegankelijk, makkelijk, leuk en succesvol mogelijk maken. Wij vinden het essentieel dat bedrijven investeren in de ontwikkeling van medewerkers. Nu meer dan ooit. Daarom bieden wij een alles-in-één leerplatform dat medewerkers inspireert om te groeien, en niet zonder succes. Ons klantenportfolio bestaat uit meer dan 300 klanten in diverse branches van 200 tot 30.000 werknemers. Organisaties als Bol.com, ASR, CZ, Manpower, VolkerWessels en Ajax inspireren hun medewerkers al met ons platform. Samen met 200+ diverse en gepassioneerde collega's richten wij ons op het creëren van de best mogelijke leerervaring voor onze klanten. Ons doel? Europa's nummer 1 platform voor professionele ontwikkeling worden.
Heb je vragen over deze of een andere vacature, stuur ze dan naar jobs@studytube.nl
or
All done!
Your application has been successfully submitted!
Studytube
Designed with your future in mind.